۱۳۹۱ آبان ۴, پنجشنبه

اعتراض صنفی تانکرداران در اصفهان و ازدحام مردم در جایگاههای سوخت



رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان اصفهان از اعتراض صنفی تانکرداران سوخت و ازدحام مردم در پمپ بنزین‌های شهر اصفهان خبر داد.
علی یزدانی در این باره  گفت: تانکرداران سوخت در شهر اصفهان در اعتراض به میزان کرایه خود برای جابه جایی سوخت، از شب گذشته دست از کار کشیده‌اند و به یک اعتراض صنفی اقدام كردهاند.
این فعال کارگری با اشاره ازدحام مردم در پمپ بنزین‌ها اظهار داشت: عدم سوخت رسانی به جایگاه‌ها و وقفه‌ای که در این بین پیش آمده، باعث ازدحام مردم در جایگاه‌های سوخت شده است.
رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان اصفهان در پایان افزود: البته در حال حاضر تعدادی از جایگاه‌های سوخت مشغول به فعالیت هستند و به جمعیت سوخت رسانی می‌کنند اما به دلیل كثرت تقاضا و كمبود جایگاه فعال، این روند به كندی صورت می‌گیرد.
در همین رابطه، یکی از نمایندگان استان اصفهان در مجلس نهم ازدحام مردم در جایگاه‌های سوخت را به دلیل اعتراض صنفی تانکرداران سوخت عنوان کرد.
علی ایرانپور گفته است: تانکرداران سوخت به میزان دستمزد و کرایه خود برای حمل سوخت معترض هستند و در همین راستا نیز دست از کار کشیده‌اند. این امر باعث شده تا سوخت کافی به جایگاه‌های پمپ بنزین نرسد و وقفه چند ساعته برای سوخت رسانی به مردم ایجاد شود.
وی ادامه داد: وقفه چند ساعته به وجود آمده برای توزیع سوخت باعث ازدحام جمعیت مردم در جایگاه‌های سوخت شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر