۱۳۹۱ مهر ۲۵, سه‌شنبه

مردی با چاقو 11 نفر را در خیابان مدنی مجروح کرد



ساعت 11.30 دقیقه دیروز ماموران کلانتری 127 نارمک در جریان این حادثه قرار گرفته و 5 دقیقه بعد نخستین واحد گشت خود را به محل حادثه در خیابان مدنی رساند.  بررسی ها نشان داد ضارب در فاصله حدود 700  متری، 11 زن و مرد را با ضربه های چاقو مجروح کرده بود. مجروحین 4 زن و 7 مرد بودند که یکی از مردان بر اثر شدت جراحات جان سپرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران گقت: بلافاصله تحقیقات محلی از شاهدان آغاز شد و ماموران دریافتند ضارب فراری ابتدا وارد یک قصابی شده و پس از گرفتن چاقویی از مرد قصاب او را به عنوان اولین قربانی خود مجروح کرده بود. او سپس به هر فردی که در مسیرش روبرو می شد حمله ور شده و او را با ضربه چاقومجروح می کرد.
آخرین قربانی او نیز پسر جوانی بود که در برابر متهم مقاومت کرده و درحالی که دستش مجروح شده بود چاقو را از دستان ضارب فراری گرفت.
وی با اشاره به بررسی دوربین های مدار بسته محل حادثه خاطر نشان کرد: یک ساعت پس از حادثه، هویت و محل شناسایی متهم از سوی ماموران شناسایی شد و تیم های عملیاتی تحقیقات برای دستگیری  او را آغاز کردند.
در جریان ردیابی های پلیسی مشخص شد ضارب پس از این  جنایت خود از تهران گریخته و به قم رفته است. درحالی که ماموران تمام راه های فرار متهم را بسته بودند او 6 ساعت پس از حادثه خود را در شهر قم تسلیم کرد.
سرهنگ خانچرلی درمورد هویت ضارب گفت: متهم به نام حسین 23 ساله با مادر بزرگش در خیابان شهید مدنی زندگی می کرد. او دارای سه فقره سابقه اعتیاد، زورگیری و سرقت موتوسیکلت می باشد.
حسین در بازجویی ها ی اولیه به انگیزه خاصی اشاره نکرده و مدعی است حوالی ظهر به خانه مادربزرگش رفته و به دلیل عصبانیتی که در وجودش بوده دست به این کار زده است. 
تعدادی از مجروحان به صورت سرپایی مداوا شده و بقیه هنوز در بیمارستان امام حسین بستری هستند  البته پزشکان اعلام کرده اند حال هیچ کدام از مجروحان وخیم نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر