۱۳۹۱ آذر ۱۵, چهارشنبه

تجمع كارگران نساجی مازندران برای دومین روز متوالی

200 کارگر نساجی مازندران که به نمایندگی از همکارانشان از دیروز به تهران آمده‌ بودند، امروز برای دومین روز متوالی تجمع کردند.
با اتمام بی‌نتیجه تجمع دیروز این کارگران در مقابل ساختمان نهاد ریاست جمهوری، کارگران معترض امروز نیز در تهران ماندند تا تجمع دیگری در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی برپا کنند.
بنا بر این گزارش، کارگران علاوه بر اینکه به تعویق ۲۷ ماهه حقوقشان معترض‌اند، از محقق نشدن وعده‌های مسئولان دولتی که در تجمع اعتراضی ماه گذشته‌ به آنان داده شده بود نیز گلایه‌مندند.
سعید ابراهیمی، نماینده منتخب کارگران نساجی مازندران به ایلنا گفته است که با وجود گذشت چهار روز از مهلت مقرر شده، نماینده کارفرما به توافق خود در خصوص بازگشایی کارخانه و پرداخت مطالبات کارگران عمل نکرده است.
گفتنی است، در اواخر ماه گذشته کارگران کارخانه نساجی مازندران، نماینده سرمایه گذار و خریدار خارجی کارخانه با اطلاع برخی مسئولان کشوری و استانی در خصوص بازگشایی کارخانه و پرداخت مطالبات معوقه کارگران توافق کرده بودند.
به موجب این توافق نماینده کارفرمای خارجی کارخانه نساجی مازندران متعهد شده بود تا ۱۰ آذرماه ۲ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات معوقه کارگران پرداخت کند و هم‌زمان کارخانه را بازگشایی کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر